Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Ατάκες που σημαίνουν "Χωρισμός"

Ξέρουμε όλοι τι σημαίνει σε μια σχέση η φράση «Πρέπει να μιλήσουμε». Χωρισμό. Υπάρχουν κάποιες ατάκες που χρωματίζουν αυτή την λέξη. Συγκέντρωσα τις 5 πιο συνηθισμένες ατάκες χωρισμού και σας τις παρουσιάζω με το πραγματικό τους νόημα. Δείτε τις.

1. «Σ’ αγαπώ αλλά δεν είμαι ερωτευμένος/η μαζί σου».
Σημαίνει: Δεν σε βρίσκω πια ελκυστικό. Σε παρακαλώ, μην κλάψεις.
2. «Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω».
Σημαίνει: Εσύ θέλεις να μείνεις σε αυτή τη σχέση, εγώ όχι.
3. «Δεν είμαι αυτή τη στιγμή έτοιμος/η για σχέση »
Σημαίνει: Δεν είμαι έτοιμος/η για σχέση με σένα.
4. «Θέλεις περισσότερα απ’ όσα μπορώ να δώσω»
Σημαίνει: Θέλεις περισσότερα απ’ όσα είμαι διατεθειμένος/η να σου δώσω.
5. «Νομίζω πρέπει να μείνουμε φίλοι»
Σημαίνει: Θα ήθελα να κάνουμε σεξ πότε - πότε, αν δεν έχεις αντίρρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate Us

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Χρήσιμες Πληροφορίες

Comments

Contact Us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *