Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Η καλοκαιρινή Δίαιτα της Ελένης Μενεγάκη

Οταν ετοιμάζεται για διακοπές η Ελένη Μενεγάκη, και όπως κάθε γυναίκα, θέλει να χάσει τα 2-3 παραπανίσια κιλά που πήρε το χειμώνα. Η ίδια, είπε στην εκπομπή της ότι όταν παχαίνει απότομα τη κάνει για να χάσει τα περιττά κιλά. "Όταν παχαίνω ξαφνικά από εκεί που είμαι πετσί και κόκαλο... κάνω αυτήν την δίαιτα για να χάσω ότι περιττά κιλά έχω.. και προπαντός το καλοκαιράκι.. Θέλω να μπορώ να πλακωθώ στο φαγητό και να έχω το περιθώριο να πιω το ουζάκι μου και να φάω τις ποικιλίες μου”, είχε πει χαρακτηριστικά. Ωστόσο, μιλώντας στο “People” ο διατροφολόγος Ηλίας Σακκάς, ο άνθρωπος που η Ελένη εμπιστεύτηκε και συνεργάστηκε μαζί του μετά τις εγκυμοσύνες της για να χάσει τα περιττά κιλά αποκάλυψε τη δίαιτα για να χάσεις 2 με 3 κιλά πριν
βγεις στην παραλία.
“Η περίπτωση της Ελένης Μενεγάκη δεν είναι δύσκολη, γιατί έχει εξαιρετικό μεταβολισμό και μεγάλη πειθαρχία. Αυτό που πρέπει να ακολουθήσει, όπως και όλες οι γυναίκες που θέλουν να χάσουν λίγα κιλά είναι: Να πίνει άφθονο νερό, που αραιώνει τα πεπτικά υγρά και δίνει το αίσθημα πληρότητας. Να πει όχι στο βραδινό γεύμα μετά τις 7:00 και να μην τρώει δεκατιανό και απογευματινό σνακ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Translate Us

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Χρήσιμες Πληροφορίες

Comments

Contact Us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *